Kaj je namen spletnega trženja?
Kot vsaka oblika trženja je namen spletnega trženja spodbujati prodajo izdelekov ali storitev. Natančneje, namen digitalnega trženja je povezovanje podjetja ali organizacije s svojo ciljno skupino prek digitalnih medijskih kanalov.

Trenutno je na svetu več kot 3,3 milijarde uporabnikov interneta, pri čemer se to število povečuje vsak dan. Prav tako se povečuje lastništvo tehnoloških naprav, pri čemer ima 92% odraslih v Sloveniji vsaj mobilni telefon.

Kaj je spletni marketing?

Spletni marketing je skupek različnih strategij, ki so odgovorne za izvajanje spletnega trženja s pomočjo različnih digitalnih medijev.

Cilj digitalnega trženja je uporaba digitalnih medijskih kanalov, pogosto preko interneta, za povezovanje segmentov uporabnikov z ustreznimi podjetji. Tržniki bodo uporabili različne metode za ciljanje in doseganje uporabnikov zato, da bi privabili njihovo pozornost in začeli postopek prodaje..

Zahvaljujoč povečani uporabi digitalnih medijskih kanalov, podjetja po vsem svetu čedalje bolj posegajo po tovrstnemu digitalnemu trženju:

71% podjetij namerava letos povečati proračun za digitalno trženje
V povprečju je 60% celotnega časa, namenjenega trženju posvečeno dejavnostim digitalnega trženja, ki spodbujajo povpraševanje po digitalnih tržnih veščinah
Ustvarjanje in upravljanje digitalnih vsebin zdaj zahtevata drugi največji delež proračuna za digitalni marketing
28% tržnikov je zmanjšalo svoj tradicionalni oglaševalski proračun za financiranje večjega digitalnega trženja
73% tržnikov B2B uporablja videoposnetke kot strategijo za trženja vsebin in 7% prodajalcev načrtuje povečanje svojega trženja na YouTubu

Marketing na socialnih omrežjih

Trženje na socialnih medijih je proces pridobivanja pozornosti in spletnega prometa preko platforme socialnih medijev. S stalno naraščajočo priljubljenostjo socialnih medijev je trženje družbenih medijev postal eden od najhitrejših načinov za nova podjetja za povečanje prometa pri prodaji.

Družbeni mediji podjetjem zagotavljajo neposredno linijo do ciljnega občinstva in baze strank. Z oblikovanjem družbene skupnosti okrog svoje blagovne znamke in niše lahko podjetja neposredno sodelujejo s kupci in stopijo v stik z njimi na ravni brez primere.

Podjetja lahko uporabljajo socialne medije za:

Grajenje interaktivne nišne skupnosti
Doseganje novega neposrednega prometa na spletne strani
Zbiranje povratnih informacij in spremljanje “feedbacka” strank
Zagon novih promocij ali idej o izdelkih
Neposredna komunikacija s strankami

Naloge vodje spletnega marketinga vključujejo:

Zbiranje in mesečno poročanje o statističnih podatkih o uspešnosti medijskih kampanij na vseh medijskih kanalih in interpretacija teh statističnih podatkov.
S preostankom ekipe za tržne komunikacije deluje kot skrbnik blagovne znamke v smislu reputacije
Nadziranje kampanj PPC, ter optimizacija stroškov za oglaševanje
Uporaba CRM sistemov za spletnego trženje.
Upravljanje e-mail marketinških akcij podjetja.
Spremljanje donosnosti oglaševalskih kampanij na spletu.
Upravljanje družbenih medijev
Ustvarjanje vsebin za socialne medije.
Spremljanje  sprememb in napreda na v socialnih medijih ter svetovanje o novih kanalih

Idealno ozadje spletnega izvršnega marketinga:

Prejšnje trženjske izkušnje,ki so v najboljšem primeru iz iste ali podobne industrije.
Višješolska izobrazba
Izkušnje iz HTML kodiranja in Photoshopa
Analitični in proaktivni pristop k spletnemu trženju

Strokovnjak za spletni marketing je ključna oseba, ki je odgovorna za zagotavljanje spletnega uspeha določene blagovne znamke, izdelka itd. Odgovornosti vodje spletnega marketinga vključujejo, da oddelek za trženje opravlja vse bistvene funkcije in tako da ustvarja največji prihodek za organizacijo oziroma podjetje. Strokovnjak za spletni marketing aktivno sodeluje pri vodenju internetnih oglaševalskih akcij in si prizadeva izboljšati obiskanost in prodajo na različnih spletnih strani organizacije.

Ključne odgovornosti

Spletno trženje ima ključno vlogo pri prispevku in učinkoviti implementaciji različnih strategij in taktik spletnega trženja, ki vključujejo oglaševanje, elektronsko pošto, iskalni marketing ter upravljanje učinkovitih in profesionalnih delovnih odnosov sodelavci iz trženja. Ta oseba je odgovorna za pridobivanje partnerjev in strank ter ohranjanje starih strank. Na splošno deluje po navodilih direktorja za trženje in podpira tržne cilje, s čimer pripomore k širjenju poslovnih obzorij organizacije. Vodja spletnega marketinga je odgovorna tudi za vodenje tržnih strategij z ustvarjanjem edinstvene vsebine. Potrebno je znanje za spletne marketinške tehnologije, ki pomagajo pri avtomatizaciji različnih marketinških akcij. Odgovornosti, ki jih mora ta oseba obravnavati, se lahko razlikujejo glede na potrebe delodajalca.

Upravitelj internetnega marketinga je poleg zgornjih odgovornosti odgovoren iskanje novih priložnosti, tako da je sposoben idetnificirati nove medijske kanale. Odgovoren je za vodenje razvoja tržnih modelov za različne spletne strani, reklamne oglasne pasice, e-poštna sporočila itd. Pridobiva marketinška znanja iz različnih virov in uporablja svoje najnovejše znanje o spletnih standardih, vsebini in sporočilih. Upravlja spletne promocije, ki vključujejo sodelovanje z drugimi poslovni partnerj in podjetji itd. Pravtako je enako odgovoren za upravljanje in optimizacijo proračuna za spletno trženje. Deluje v tesni povezavi s marketinškimi in ustvarjalnimi skupinami, s čimer zagotovi, da vse dejavnosti spletnega trženja izpolnjujejo standarde, ki jih določi organizacija. Odgovoren je za poročanje o podatkih o prometu in prodaji ter načrtuje marketinške dejavnosti, ki bodo pomagale povečati promet in povečale prodajne uspehe za organizacijo. Zagotavlja vložke v spletno oblikovanje in UX, tako da izboljša zadržanje kot tudi konverzijo obiskovalcev spletnega mesta. Tako so odgovornosti raznolike in zapletene.

Bistvene spretnosti in sposobnosti

Vodja spletnega marketinga bi moral imeti poglobljeno znanje o ceni spletnih storitev, spletnih medijih, SEO, affiliate marketingu, newsletter e-pošte itd. Imeti mora tudi odlične pisne in komunikacijske sposobnosti. Biti mora ustvarjalen ter s podjetniškim duhom. Imeti moraja zelo proaktivno delovno etiko z velikimi organizacijskimi sposobnostmi in pozornostjo do podrobnosti. Mora biti samostojen ter opraviti vse naloge z minimalnim nadzorom ter s posebnim poudarkom na reševanju problemov. Morali imeti zmožnost reševanja več nalog naenkrat z močnimi vodstvenimi sposobnostmi vodenja projektov in biti pripravljeni za delo v navzkrižnih funkcionalnih skupinah. Mora biti izredno dobro organiziran in bi mora biti sposoben deliti delo v skladu s prednostnimi potrebami. Močne pisne in ustne komunikacijske spretnosti so nujne.

Izobraževalne zahteve

Najboljši bi bil posameznik, ki ima diplomo iz poslovne administracije ali katerega koli drugega ustreznega področja. Nekateri tečaji iz spletnega trženja ali s tem povezano področje bi se izkazali kot prednost. Predhodne delovne izkušnje bi bile prednost.

Urnik dela

Vodja spletnega marketinga dela vsaj petdeset ur na teden od ponedeljka do petka. V nekaterih situacijah bodo morda morali opraviti nadure, da nujno opravijo dodeljeno prednostno delo. Lahko delajo pozno ob večerih ali celo ponoči ter včasih delajo celo ob vikendih.

Podrobnosti o plačah

Plača se bo zagotovo razlikovala od posameznika do posameznika in od enega delodajalca do drugega. To pa zato, ker je  plača odvisna od velikosti, lokacije in vrste organizacije ter izobrazbenega ozadja, spretnosti in izkušenj, ki jih ima posameznik na tem področju. Ponujena povprečna plača je v razponu od 1300 do 3000 evrov mesečno.

Karierne možnosti

Možnosti zaposlitve bodo še naprej vztrajno naraščale in tiste osebe z ustreznim izobraževanjem in izkušnjami se bodo zagotovo veselile kariere prej, kot tisti brez.

Kategorije: Poklici

Dodaj odgovor

Sorodni izdelki

Poklici

Monter klimatskih naprav

V tem članku bomo opisali delovno mesto monterja klima naprav, plačo, zahteve in drugo. Ogrevanje, klimatizacija in inženering za hlajenje, to so nekateri pojmi povezani s tem poklicem. Kot monter klim boste odgovorni za popravilo, Preberi več…